Action research
Het doel van deze onderzoeksmethode is onderzoek in actie. De onderzoeker is deel van de organisatie waarbinnen het onderzoek en het veranderingsproces plaatsvinden. Action research moet ook implicaties hebben buiten het directe project. Het moet duidelijk zijn dat de resultaten informatie kunnen bieden in een andere context. Er worden vooral hoe- vragen gesteld. Het is belangrijk om de medewerkers ook te betrekken in het onderzoek. Zij zijn namelijk eerder geneigd veranderingen door te voeren, waarover zij zelf hebben meegedacht. 1
1 Mark Saunders, Philip Lewis en Adrian Thornhill (2015). ‘Methoden en technieken van onderzoek (zevende editie). Amsterdam: Pearson Benelux
Plan een gratis en vrijblijvend adviesgesprek
Vul de velden hieronder in en wij nemen uiterlijk binnen 1 werkdag contact met je op!
Vul je gegevens in en vervolgens nemen wij op werkdagen binnen 1 uur contact met je op om een vrijblijvend telefonisch adviesgesprek in te plannen. In dit gesprek kijkt een van onze scriptie-experts in welke fase van het scriptietraject je bent, waar je tegenaan loopt en tot slot hoe wij er samen voor kunnen zorgen dat je jouw scriptie goed afrondt. Je kunt ons ook direct bellen via 010 – 714 23 43 of een WhatsApp bericht sturen naar 06 43 247 310.
Kantoorlocatie:
Marconistraat 16
3029 AK Rotterdam010 – 714 23 43
0643952716
info@scriptiemaster.nl
Maandag – Vrijdag: 8:00 – 22:00
Zaterdag – Zondag: 9:00 – 17:00